Opatření z důvodu viru COVID - 19
TDS ruší po dobu vládních opatření:
1. pokladnu pro veřejnost
2. provoz veřejných WC
3. sběrný dvůr
4. ruční úklid
5. výlep plakátu (jen v případě potřeby)
Činnosti bez omezení
a) svoz odpadu směsného i tříděného
b) svoz odpadkových košů
c) svoz černých skládek (dle požadavků OŽP)
3. Redukované činnosti:
a) Středisko úklidu zahájilo jarní úklid/blokové čištění jen strojně bez ručního úklidu a bez parkovacího omezení vozidel, aby řidiči nemuseli přeparkovávat a případně se shlukovat. Úklid bude probíhat dle již zveřejněného harmonogramu a v lázeňské části již v brzkých ranních hodinách (nebude rušen noční klid - hotely se postupně uzavírají).
b) Středisko oprav komunikací bude z důvodu bezpečnosti odstraňovat havarijní stavy na silnicích a chodnících (výtluky, propady), dále dopravní značení. Čištění česel - zajištěn bezpečný průtok potoků pod městem.
c) Středisko veřejného osvětlení - zprovoznění nutného osvětlení a odstranění havarijních zařízení - bezpečnost ve městě v nočních hodinách/ pohotovost.
d) Městský mobiliář - nutná údržba průtoků některých pramenů, např. Antoníčkův pramen dále opravy a nátěry laviček (pracovníci - respirátory) apod.
e) Středisko zeleně provede jen neodkladné záležitosti v době vegetačního klidu a odvoz jiného biologicky nerozložitelného odpadu.
- TDS ruší po dobu opatření pokladnu pro
veřejnost a další styk s veřejností - možný kontakt jen telefonicky, e-mailem či datovou schránkou.
- Pracovní doba zaměstnanců rozdělena i s přestávkami, zahájením a ukončením pracovní doby tak, aby se zaměstnanci co nejméně potkávali. Dále všichni zaměstnanci včetně paní uklízečky byli poučeni v 11. týdnu o zvýšené potřebě dodržování základních hygienických zásad navíc s použitím dezinfekčních prostředků a následně i použití ochranných prostředků (po dodání).
- U pracovníků THP bude omezena pracovní doba na nezbytné administrativní úkony.
Daniel Javůrek,
jednatel společnosti